|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w Złotą Statuetką STEVIE® International Business Awards (IBA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards (GWA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z INPOST - Złoty Spinacz 2021 w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie za IPO INPOST na EURONEXT AMSTERDAM.
IPO InPost na EURONEXT Amsterdam to historycznie pierwsze IPO spółki z Polski na tym rynku, historycznie największe IPO spółki z Polski i największe IPO spółki technologicznej w Europie. Wartość IPO wyniosła 3,22 mld EURO, czyli 14,5 mld zł. Cena emisyjna była równa maksymalnej i wyniosła 16 EURO. Wszystkie oferowane akcje zostały zadeklarowane do zakupu w ciągu 20 minut od rozpoczęcia zapisów, w związku z tym skrócono okres zapisów na akcje. Wycena spółki po cenie emisyjnej wyniosła 8 mld EURO, czyli 36 mld zł. InPost to wiodąca platforma technologiczna dla dostaw e-commerce w Europie.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Gold STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Silver STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały nagrodę IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN nominowane w SABRE 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata.
|
|
|
 |
|
Brązowa statuetka STEVIE® IBA 2012 dla GENESIS PR w kategorii Relacje Inwestorskie
Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).
Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.
Do konkursu zgłoszono ponad 3200 projektów z 50 krajów, zaś wyboru najlepszych kampanii dokonywało międzynarodowe jury złożone z 300 profesjonalistów z zakresu marketingu i PR.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR została nagrodzona Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
Nagrodzona kampania to "IPO Fortuna Entertainment Group oraz dual listing (Warszawa i Praga)".
W tej kategorii przyznawano nagrody po raz pierwszy w historii konkursu.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie . Nagrodzony projekt –“Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
Jury oceniało projekty z ponad 50 krajów. Kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem
GENESIS PR została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem. Nagrodzony projekt – “Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Nagrodzone projekty zostały wybrane spośród 3,000 zgłoszeń nadesłanych z ponad 50 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 i w kategorii Public Affairs
GENESIS PR została nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 w kategoriiPublic Affairs. Statuetkę zdobył projekt realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Jury wybrało 26 zwycięzców ze 110 finalistów i 352 zgłoszeń nadesłanych z 42 krajów.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs
GENESIS PR otrzymała wyróżnienie w międzynarodowym konkursie StevieInternational Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs. Wyróżnionyprojekt był realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
Zwycięzców wybrano spośród 1,700 zgłoszeń rnadesłanych z ponad 40 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzona kampania to "IPO Grupy Selena na GPW w Warszawie"
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona w konkursie GPW na "Modelowy serwis IR"
Projekt "Model IR website" został zorganizowany przez GPW w Warszawie w ramach Programu Wspierania Płynności. Jego celem była poprawa jakości stron WWW spółek giełdowych, zwłaszcza w częściach dedykowanych inwestorom. Zadaniem uczestników było stworzenie modelowej struktury i funkcjonalności internetowej zakładki relacji inwestorskich. Przewodniczącym Jury był Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu GPW w Warszawie.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2007 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzony projekt to "Wprowadzenie marki InPost na polski rynek pocztowy"
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w Złotą Statuetką STEVIE® International Business Awards (IBA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards (GWA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z INPOST - Złoty Spinacz 2021 w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie za IPO INPOST na EURONEXT AMSTERDAM.
IPO InPost na EURONEXT Amsterdam to historycznie pierwsze IPO spółki z Polski na tym rynku, historycznie największe IPO spółki z Polski i największe IPO spółki technologicznej w Europie. Wartość IPO wyniosła 3,22 mld EURO, czyli 14,5 mld zł. Cena emisyjna była równa maksymalnej i wyniosła 16 EURO. Wszystkie oferowane akcje zostały zadeklarowane do zakupu w ciągu 20 minut od rozpoczęcia zapisów, w związku z tym skrócono okres zapisów na akcje. Wycena spółki po cenie emisyjnej wyniosła 8 mld EURO, czyli 36 mld zł. InPost to wiodąca platforma technologiczna dla dostaw e-commerce w Europie.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Gold STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Silver STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały nagrodę IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN nominowane w SABRE 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata.
|
|
|
 |
|
Brązowa statuetka STEVIE® IBA 2012 dla GENESIS PR w kategorii Relacje Inwestorskie
Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).
Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.
Do konkursu zgłoszono ponad 3200 projektów z 50 krajów, zaś wyboru najlepszych kampanii dokonywało międzynarodowe jury złożone z 300 profesjonalistów z zakresu marketingu i PR.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR została nagrodzona Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
Nagrodzona kampania to "IPO Fortuna Entertainment Group oraz dual listing (Warszawa i Praga)".
W tej kategorii przyznawano nagrody po raz pierwszy w historii konkursu.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie . Nagrodzony projekt –“Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
Jury oceniało projekty z ponad 50 krajów. Kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem
GENESIS PR została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem. Nagrodzony projekt – “Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Nagrodzone projekty zostały wybrane spośród 3,000 zgłoszeń nadesłanych z ponad 50 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 i w kategorii Public Affairs
GENESIS PR została nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 w kategoriiPublic Affairs. Statuetkę zdobył projekt realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Jury wybrało 26 zwycięzców ze 110 finalistów i 352 zgłoszeń nadesłanych z 42 krajów.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs
GENESIS PR otrzymała wyróżnienie w międzynarodowym konkursie StevieInternational Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs. Wyróżnionyprojekt był realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
Zwycięzców wybrano spośród 1,700 zgłoszeń rnadesłanych z ponad 40 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzona kampania to "IPO Grupy Selena na GPW w Warszawie"
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona w konkursie GPW na "Modelowy serwis IR"
Projekt "Model IR website" został zorganizowany przez GPW w Warszawie w ramach Programu Wspierania Płynności. Jego celem była poprawa jakości stron WWW spółek giełdowych, zwłaszcza w częściach dedykowanych inwestorom. Zadaniem uczestników było stworzenie modelowej struktury i funkcjonalności internetowej zakładki relacji inwestorskich. Przewodniczącym Jury był Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu GPW w Warszawie.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2007 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzony projekt to "Wprowadzenie marki InPost na polski rynek pocztowy"
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w Złotą Statuetką STEVIE® International Business Awards (IBA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards (GWA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z INPOST - Złoty Spinacz 2021 w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie za IPO INPOST na EURONEXT AMSTERDAM.
IPO InPost na EURONEXT Amsterdam to historycznie pierwsze IPO spółki z Polski na tym rynku, historycznie największe IPO spółki z Polski i największe IPO spółki technologicznej w Europie. Wartość IPO wyniosła 3,22 mld EURO, czyli 14,5 mld zł. Cena emisyjna była równa maksymalnej i wyniosła 16 EURO. Wszystkie oferowane akcje zostały zadeklarowane do zakupu w ciągu 20 minut od rozpoczęcia zapisów, w związku z tym skrócono okres zapisów na akcje. Wycena spółki po cenie emisyjnej wyniosła 8 mld EURO, czyli 36 mld zł. InPost to wiodąca platforma technologiczna dla dostaw e-commerce w Europie.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Gold STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Silver STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały nagrodę IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN nominowane w SABRE 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata.
|
|
|
 |
|
Brązowa statuetka STEVIE® IBA 2012 dla GENESIS PR w kategorii Relacje Inwestorskie
Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).
Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.
Do konkursu zgłoszono ponad 3200 projektów z 50 krajów, zaś wyboru najlepszych kampanii dokonywało międzynarodowe jury złożone z 300 profesjonalistów z zakresu marketingu i PR.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR została nagrodzona Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
Nagrodzona kampania to "IPO Fortuna Entertainment Group oraz dual listing (Warszawa i Praga)".
W tej kategorii przyznawano nagrody po raz pierwszy w historii konkursu.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie . Nagrodzony projekt –“Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
Jury oceniało projekty z ponad 50 krajów. Kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem
GENESIS PR została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem. Nagrodzony projekt – “Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Nagrodzone projekty zostały wybrane spośród 3,000 zgłoszeń nadesłanych z ponad 50 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 i w kategorii Public Affairs
GENESIS PR została nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 w kategoriiPublic Affairs. Statuetkę zdobył projekt realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Jury wybrało 26 zwycięzców ze 110 finalistów i 352 zgłoszeń nadesłanych z 42 krajów.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs
GENESIS PR otrzymała wyróżnienie w międzynarodowym konkursie StevieInternational Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs. Wyróżnionyprojekt był realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
Zwycięzców wybrano spośród 1,700 zgłoszeń rnadesłanych z ponad 40 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzona kampania to "IPO Grupy Selena na GPW w Warszawie"
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona w konkursie GPW na "Modelowy serwis IR"
Projekt "Model IR website" został zorganizowany przez GPW w Warszawie w ramach Programu Wspierania Płynności. Jego celem była poprawa jakości stron WWW spółek giełdowych, zwłaszcza w częściach dedykowanych inwestorom. Zadaniem uczestników było stworzenie modelowej struktury i funkcjonalności internetowej zakładki relacji inwestorskich. Przewodniczącym Jury był Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu GPW w Warszawie.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2007 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzony projekt to "Wprowadzenie marki InPost na polski rynek pocztowy"
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w Złotą Statuetką STEVIE® International Business Awards (IBA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards (GWA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z INPOST - Złoty Spinacz 2021 w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie za IPO INPOST na EURONEXT AMSTERDAM.
IPO InPost na EURONEXT Amsterdam to historycznie pierwsze IPO spółki z Polski na tym rynku, historycznie największe IPO spółki z Polski i największe IPO spółki technologicznej w Europie. Wartość IPO wyniosła 3,22 mld EURO, czyli 14,5 mld zł. Cena emisyjna była równa maksymalnej i wyniosła 16 EURO. Wszystkie oferowane akcje zostały zadeklarowane do zakupu w ciągu 20 minut od rozpoczęcia zapisów, w związku z tym skrócono okres zapisów na akcje. Wycena spółki po cenie emisyjnej wyniosła 8 mld EURO, czyli 36 mld zł. InPost to wiodąca platforma technologiczna dla dostaw e-commerce w Europie.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Gold STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Silver STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały nagrodę IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN nominowane w SABRE 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata.
|
|
|
 |
|
Brązowa statuetka STEVIE® IBA 2012 dla GENESIS PR w kategorii Relacje Inwestorskie
Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).
Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.
Do konkursu zgłoszono ponad 3200 projektów z 50 krajów, zaś wyboru najlepszych kampanii dokonywało międzynarodowe jury złożone z 300 profesjonalistów z zakresu marketingu i PR.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR została nagrodzona Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
Nagrodzona kampania to "IPO Fortuna Entertainment Group oraz dual listing (Warszawa i Praga)".
W tej kategorii przyznawano nagrody po raz pierwszy w historii konkursu.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie . Nagrodzony projekt –“Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
Jury oceniało projekty z ponad 50 krajów. Kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem
GENESIS PR została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem. Nagrodzony projekt – “Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Nagrodzone projekty zostały wybrane spośród 3,000 zgłoszeń nadesłanych z ponad 50 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 i w kategorii Public Affairs
GENESIS PR została nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 w kategoriiPublic Affairs. Statuetkę zdobył projekt realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Jury wybrało 26 zwycięzców ze 110 finalistów i 352 zgłoszeń nadesłanych z 42 krajów.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs
GENESIS PR otrzymała wyróżnienie w międzynarodowym konkursie StevieInternational Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs. Wyróżnionyprojekt był realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
Zwycięzców wybrano spośród 1,700 zgłoszeń rnadesłanych z ponad 40 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzona kampania to "IPO Grupy Selena na GPW w Warszawie"
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona w konkursie GPW na "Modelowy serwis IR"
Projekt "Model IR website" został zorganizowany przez GPW w Warszawie w ramach Programu Wspierania Płynności. Jego celem była poprawa jakości stron WWW spółek giełdowych, zwłaszcza w częściach dedykowanych inwestorom. Zadaniem uczestników było stworzenie modelowej struktury i funkcjonalności internetowej zakładki relacji inwestorskich. Przewodniczącym Jury był Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu GPW w Warszawie.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2007 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzony projekt to "Wprowadzenie marki InPost na polski rynek pocztowy"
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w Złotą Statuetką STEVIE® International Business Awards (IBA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wraz z GENESIS PR nagrodzone w konkursie IPRA Golden World Awards (GWA) 2022 w kategorii Public Affairs
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT. Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z INPOST - Złoty Spinacz 2021 w kategorii PR Finansowy i Relacje Inwestorskie za IPO INPOST na EURONEXT AMSTERDAM.
IPO InPost na EURONEXT Amsterdam to historycznie pierwsze IPO spółki z Polski na tym rynku, historycznie największe IPO spółki z Polski i największe IPO spółki technologicznej w Europie. Wartość IPO wyniosła 3,22 mld EURO, czyli 14,5 mld zł. Cena emisyjna była równa maksymalnej i wyniosła 16 EURO. Wszystkie oferowane akcje zostały zadeklarowane do zakupu w ciągu 20 minut od rozpoczęcia zapisów, w związku z tym skrócono okres zapisów na akcje. Wycena spółki po cenie emisyjnej wyniosła 8 mld EURO, czyli 36 mld zł. InPost to wiodąca platforma technologiczna dla dostaw e-commerce w Europie.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Gold STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały Silver STEVIE® International Business Award 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
Do dwunastej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tys. projektów z 60 krajów. O przyznaniu nagród Stevie Awards zdecydowało ponad 200-osobowe jury.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN otrzymały nagrodę IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii Public Affairs.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR wraz z Konfederacją LEWIATAN nominowane w SABRE 2015 w kategorii Issues Management.
Realizowana przez Genesis PR i LEWIATAN kampania dotyczyła zmian regulacji w prawie zamówień publicznych.
SABRE Awards jest międzynarodowym konkursem branży public relations, organizowanym od 2008 roku przez The Holmes Group.
W tym roku nominowani zostali wyłonieni z ponad 2 tys. zgłoszonych prac. Kampanie oceni jury, w skład którego wchodzi ponad 40 ekspertów z całego świata.
|
|
|
 |
|
Brązowa statuetka STEVIE® IBA 2012 dla GENESIS PR w kategorii Relacje Inwestorskie
Agencja GENESIS PR trzeci rok z rzędu została nagrodzona w międzynarodowym konkursie STEVIE® International Business Awards 2012 (USA).
Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii Relacje Inwestorskie za projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na GPW w Warszawie”.
Do konkursu zgłoszono ponad 3200 projektów z 50 krajów, zaś wyboru najlepszych kampanii dokonywało międzynarodowe jury złożone z 300 profesjonalistów z zakresu marketingu i PR.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR została nagrodzona Złotym Spinaczem 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
Nagrodzona kampania to "IPO Fortuna Entertainment Group oraz dual listing (Warszawa i Praga)".
W tej kategorii przyznawano nagrody po raz pierwszy w historii konkursu.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie
GENESIS PR zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie . Nagrodzony projekt –“Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
Jury oceniało projekty z ponad 50 krajów. Kampania GENESIS PR była jedynym nagrodzonym projektem z Polski.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem
GENESIS PR została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2011 w kategorii Zarządzanie Kryzysem. Nagrodzony projekt – “Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na GPW w Warszawie” – był realizowany w okresie wrzesień 2010 - styczeń 2011.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Nagrodzone projekty zostały wybrane spośród 3,000 zgłoszeń nadesłanych z ponad 50 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 i w kategorii Public Affairs
GENESIS PR została nagrodzona IPRA Golden World Award 2010 w kategoriiPublic Affairs. Statuetkę zdobył projekt realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
GENESIS PR była jedyną nagrodzoną agencją PR z Polski.
Jury wybrało 26 zwycięzców ze 110 finalistów i 352 zgłoszeń nadesłanych z 42 krajów.
|
|
|
 |
|
Wyróżnienie w Stevie International Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs
GENESIS PR otrzymała wyróżnienie w międzynarodowym konkursie StevieInternational Business Awards 2010 w kategorii Public Affairs. Wyróżnionyprojekt był realizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.
Zwycięzców wybrano spośród 1,700 zgłoszeń rnadesłanych z ponad 40 krajów.
|
|
|
 |
|
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzona kampania to "IPO Grupy Selena na GPW w Warszawie"
|
|
|
 |
|
GENESIS PR nagrodzona w konkursie GPW na "Modelowy serwis IR"
Projekt "Model IR website" został zorganizowany przez GPW w Warszawie w ramach Programu Wspierania Płynności. Jego celem była poprawa jakości stron WWW spółek giełdowych, zwłaszcza w częściach dedykowanych inwestorom. Zadaniem uczestników było stworzenie modelowej struktury i funkcjonalności internetowej zakładki relacji inwestorskich. Przewodniczącym Jury był Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu GPW w Warszawie.
|
|
|
 |
|
Złoty Spinacz 2007 w kategorii PR Korporacyjny
Nagrodzony projekt to "Wprowadzenie marki InPost na polski rynek pocztowy"
|