Napisali o nas

30 grudnia 2008
Home&Market
Zmiany, zmiany
Minął kolejny rok w branży public relations. Po raz kolejny redakcja magazynu ekonomicznego Home&Market oraz Instytutu Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych postanowiły zaprezentować wyniki finansowe 2008 roku firm PR-owskich działających na polskim rynku. Agencja GENESIS PR zajęła 5 miejsce pod względem dynamiki wzrostu.

23 grudnia 2008
Newsline
Fenomen Złotych Spinaczy

Wszelkiego rodzaju wyróżnienia, w tym też Złoty Spinacz, mają swoje przełożenie na sytuację wewnętrzną w agencji lub firmie. Z pewnością otrzymanie Złotego Spinacza jest największą nagrodą i motywacją dla pracowników już zatrudnionych w agencji. To oni najbardziej żywiołowo i pozytywnie reagują na wyróżnienie, zwłaszcza osoby bezpośrednio pracujące przy nagrodzonym projekcie - podkreśla Eliza Misiecka, Dyrektor Zarządzający GENESIS PR - agencji, która otrzymała Złoty Spinacz za projekt „PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".

 

Otrzymanie nagrody Złotego Spinacza to na pewno ważne wydarzenie dla agencji zarówno z punktu widzenia branży, konkurencji, osób pracujących w PR, jak i młodych adeptów tej sztuki. Pomimo to uważam, że jest to nagroda dla pracowników agencji, którzy wkładają swoje zaangażowanie w sukces całej kampanii i systematycznie rozwijają swój warsztat zawodowy - dla GENESIS PR jest to najważniejsza motywacja dla uczestniczenia we wszystkich konkursach - podsumowuje. 


19 grudnia 2008
Newsline
PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena
Projekt "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena" prowadzony przez Agencję GENESIS Public Relations otrzymał prestiżową nagrodę Związku Firm Public Relations „Złoty Spinacz 2008" w kategorii PR korporacyjny.

15 grudnia 2008
Press
Rozdano Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations wręczył Złote Spinacze 2008. W kategorii PR korporacyjny Złoty Spinacz trafił do GENESIS PR.

12 grudnia 2008
Parkiet
GPW. Szybkie przekazywanieinformacji może kusić kapitał spekulacyjny
Początkowo możliwość wysyłania raportów bieżących wtrakcie sesji może kusić kapitał spekulacyjny- przewiduje Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający Genesis PR.

1 grudnia 2008
Press.pl
Związek Firm Public Relations wręczył nagrody Złote Spinacze 2008
W kategorii PR korporacyjny Złoty Spinacz trafił do agencji GENESIS Public Relations za PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena.

1 grudnia 2008
Wirtualne Media
Złote Spinacze przyznane

Po raz szósty rozdano Złote Spinacze - nagrody dla najlepszych projektów PR w Polsce. W dziewięciu kategoriach konkursowych przyznano dziesięć wyróżnień.

 

Agencja GENESIS PR otrzymała Złotego Spinacza w kategorii PR korporacyjny za kampanię dla Grupy Selena.


1 grudnia 2008
InternetPR
GENESIS PR: Złoty Spinacz 2008 za kampanię dla Grupy Selena

Agencja GENESIS PR zwyciężyła w kategorii PR Korporacyjny w tegorocznej edycji konkursu Złoty Spinacz. Nagroda została przyznana za kampanię przeprowadzoną na rzecz Grupy Selena. Konkurs zorganizowany przez Związek Firm Public Relations odbył się po raz szósty. To już drugi Złoty Spinacz dla GENESIS PR. W ubiegłym roku agencja otrzymała nagrodę za kampanię wprowadzenia marki InPost na polski rynek - również w kategorii PR Korporacyjny.

 

Ponadto, w sierpniu 2008 roku GENESIS PR zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych na "Modelowy serwis relacji inwestorskich".


1 grudnia 2008
Puls Biznesu
Kampanie zapracowały. Branżowe nagrody
Za nami najważniejszy konkurs w branży public relations. Zdobywcy Złotych Spinaczy 2008 w kategorii PR korporacyjny: GENESIS Public Relations za PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena.

1 grudnia 2008
Puls Biznesu
Na Gali
Główną nagrodę w kategorii PR korporacyjny dostała GENESIS PR za kampanię dla Seleny. Statuetkę Złotego Sinacza odbierają: Eliza Misiecka, dyrektor zarządzający agencji i Monika Wlaźniak, senior account manager.

1 grudnia 2008
Puls Biznesu
Debiut, liczby i prezes
Korporacyjny PR z sukcesem tworzyła dla Seleny agencja GENESIS PR. A sytuacja wyjściowa była trudna, bo do października 2007 marketing Grupy Selena skupiał się na promocji produktów.

1 grudnia 2008
InternetPR
Złote Spinacze - nagrody główne wręczone
Podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie laureaci konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce odebrali statuetki Złotych Spinaczy. W ceremonii uczestniczyło 150 osób. Wśród nagrodzonych firm znalazła się agencja GENESIS PR w kategorii PR korporacyjny.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture