![]() |
Wszelkiego rodzaju wyróżnienia, w tym też Złoty Spinacz, mają swoje przełożenie na sytuację wewnętrzną w agencji lub firmie. Z pewnością otrzymanie Złotego Spinacza jest największą nagrodą i motywacją dla pracowników już zatrudnionych w agencji. To oni najbardziej żywiołowo i pozytywnie reagują na wyróżnienie, zwłaszcza osoby bezpośrednio pracujące przy nagrodzonym projekcie - podkreśla Eliza Misiecka, Dyrektor Zarządzający GENESIS PR - agencji, która otrzymała Złoty Spinacz za projekt „PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena".
Otrzymanie nagrody Złotego Spinacza to na pewno ważne wydarzenie dla agencji zarówno z punktu widzenia branży, konkurencji, osób pracujących w PR, jak i młodych adeptów tej sztuki. Pomimo to uważam, że jest to nagroda dla pracowników agencji, którzy wkładają swoje zaangażowanie w sukces całej kampanii i systematycznie rozwijają swój warsztat zawodowy - dla GENESIS PR jest to najważniejsza motywacja dla uczestniczenia we wszystkich konkursach - podsumowuje.
Po raz szósty rozdano Złote Spinacze - nagrody dla najlepszych projektów PR w Polsce. W dziewięciu kategoriach konkursowych przyznano dziesięć wyróżnień.
Agencja GENESIS PR otrzymała Złotego Spinacza w kategorii PR korporacyjny za kampanię dla Grupy Selena.
Agencja GENESIS PR zwyciężyła w kategorii PR Korporacyjny w tegorocznej edycji konkursu Złoty Spinacz. Nagroda została przyznana za kampanię przeprowadzoną na rzecz Grupy Selena. Konkurs zorganizowany przez Związek Firm Public Relations odbył się po raz szósty. To już drugi Złoty Spinacz dla GENESIS PR. W ubiegłym roku agencja otrzymała nagrodę za kampanię wprowadzenia marki InPost na polski rynek - również w kategorii PR Korporacyjny.
Ponadto, w sierpniu 2008 roku GENESIS PR zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych na "Modelowy serwis relacji inwestorskich".